Aktualności · TOUR de POLOGNE · Archiwum · Spis artykułów · Galeria · Linki · Szukaj 25 Czerwca 2019
PATRON MEDIALNY
statystyka
W KONKURSIE ZWYCIĘŻYLI !!!

Grażyna ZYWER, Robert Musaszi PATKOWSKI I Kajetan SADOWSKI zostali wylosowanymi zwycięzcami konkursu dietetycznego i otrzymają książkę "Żywienie w sporcie".Gratulacje !!!...

I okazało się, że oprócz ustawicznego liczenia kalorii wszystkich spożywanych od lutego potraw, nie należy zaniedbać sprawdzania indeksu glikemicznego, bo on również ma ogromny wpływ na naszą wagę i wytrzymałość w czasie zawodów...

Dieta niskowęglowodanowa nie jest wcale aż taka dobra przy zrzucaniu wagi przed sezonem.

Jak ułożyć przyjazną, smaczną i skuteczną dietę, gdy codzienny trening pozbawia nas tysiąca kalorii ?

O tym wszystkim w wydanej właśnie przez Zysk i S-ka książce "Żywienie w sporcie", którą wygrać można było w najnowszym konkursie Wrocławskiej Gazety Kolarskiej.

Szczególy
PYTANIA KONKURSOWE:

1. Czym się różni napój izotoniczny od wody ?

2. Kto z polskich kolarzy (kolarek) szosowych znalazł się w pierwszej dziesiątce na Olimpiadzie w Pekinie?

3. Kto jest autorem ksiązki "Żywienie w sporcie" ?

Na odpowiedzi czekamy do 2 marca 2009 pod adresem redakcja@kolarstwo.wroclaw.pl


"Żywienie w sporcie" jest wyczerpującym podręcznikiem i książką niezbędną każdemu, kogo interesuje zwiększenie wydolności sportowej - własnej lub podopiecznych. Przedmowę do publikacji napisał James Cracknell, międzynarodowej sławy wioślarz odznaczony Orderem Imperium Brytyjskiego, dwukrotny mistrz olimpijski i rekordzista świata. W najnowszym (już piątym) wydaniu "Żywienia w sporcie" można znaleźć najnowsze informacje, oparte na niedawno ukończonych badaniach.

Przewodnik ten napisała jedna z najbardziej szanowanych brytyjskich specjalistek do spraw żywienia w sporcie, a pomoże ci on: zwiększyć wytrzymałość, siłę i wydolność; obliczyć własne zapotrzebowanie kaloryczne, węglowodanowe oraz białkowe; poprawić nawodnienie organizmu i sylwetkę; ocenić i znaleźć odpowiednie suplementy, odżywki i środki podwyższające sprawność organizmu, dające dodatkowe wspomaganie, poprawiające wydolność; stworzyć codzienne plany żywieniowe, dzięki którym (zależnie od twoich potrzeb) stracisz na wadze, zredukujesz tkankę tłuszczową, zyskasz masę mięśniową lub lepiej przygotujesz się do zawodów; znaleźć odpowiedzi na pytania związane z żywieniem sportsmenek, aktywnych ruchowo dzieci oraz sportowców-wegetarian.

Anita Bean jest jednym z największych brytyjskich autorytetów do spraw żywienia w sporcie.

adres wydawnictwa Zysk i S-ka : ZYSK I S-KA


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Zapowiedzi
Brak zawartości dla tego panelu